nejip 'in en son etkinliği

  • N
    nejip , HyperOS3 HyperOSPro V.3.1 başlıklı konuya cevap yazdı
    Evet tamda onu yaptım oldu teşekkürler ama kashi nin appvault yeninden baslatinca gidiyor widget gitmiyor ama :)
  • N
    nejip , HyperOS3 HyperOSPro V.3.1 başlıklı konuya cevap yazdı
    Reis ben bu widgeti kullanıyorum sadece ama Çince yazı olması hoşuma gitmiyor bunu nasıl düzeltebilirim veya düzeltebilir misiniz?
    • Screenshot_2026-04-08-02-40-53-511_com.miui.home.jpg
Üst Alt