- Konuyu başlatan
- #1
Merhaba,
Yakın zamanda Trendyol'dan Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Siyah Bluetooth Kulaklık aldım.
Fakat kulaklığın çalışıp çalışmadığı konusunda endişelerim var.
Sorun:
Abim bu kulaklığı kendisi için araştırıp satın aldı. Bu konularda çok bilgisi yok. Bu nedenle yapmam gerekenleri detaylı bir şekilde anlatırsanız çok memnun olurum.
Teşekkürler.
Yakın zamanda Trendyol'dan Xiaomi Redmi Buds 3 Lite Siyah Bluetooth Kulaklık aldım.
Fakat kulaklığın çalışıp çalışmadığı konusunda endişelerim var.
Sorun:
- Kulaklıkları sıfırlamaya çalıştım (farklı sürelerde basılı tuttum) fakat herhangi bir sonuç alamadım.
- Şarjı bitmiş olabileceğini düşündüğüm için uzun süre şarj ettim. Fakat şarjdayken kutusunun üzerindeki beyaz ışık sadece ilk taktığımda yanıyor ve kısa bir süre sonra sönüyor. Bu durum normal mi?
- Farklı şarj kabloları ve adaptörlerle (Xiaomi ve bilgisayar USB) denedim fakat yine de çalışmadı.
- Kulaklık Xiaomi Türkiye Garantili.
- Youtube'da bulabildiğim tüm çözümleri denedim fakat işe yaramadı.
- Trendyol'dan satın aldım ve ürünün 16.000'den fazla yorumu var.
- Fakat yorumların birçoğunun sahte olduğunu düşünüyorum.
- Kulaklığın defolu olduğunu düşünüyorum.
- Forumlarda bu sorunun çözümüyle ilgili herhangi bir bilgi bulamadım.
- Herkes cevapsız kalmış ve sadece iade hakkında konuşulmuş.
- Bu kulaklığın bozuk olup olmadığını test etmenin başka bir yolu var mı?
- Trendyol'a iade edebilir miyim?
- Bu durumda yapmam gerekenler nelerdir?
Abim bu kulaklığı kendisi için araştırıp satın aldı. Bu konularda çok bilgisi yok. Bu nedenle yapmam gerekenleri detaylı bir şekilde anlatırsanız çok memnun olurum.
Teşekkürler.